امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

Active@ File Recovery بازگردانی قدرتمند فایلها با Active@ File Recovery v8.0.1

 

Active@ File Recovery نام نرم افزار قدرتمندیست که میتواند فایلها و فولدرهای پاک شده شما را بازیابی کند.این نرم افزار با اسکن دقیق محلهای مشخص شده از هارد تمامی فایلهایی که قبلا و یا جدیدا به هر دلیلی اعم از پاک شدن بوسیله ویروس یا انتقال به سطل زباله ویندوز و یا هر حالت دیگری پاک شده اند را پیدا کرده و بصورت قدرتمندی بازگردانی میکند.همچنین این نرم افزار امکان بازگردانی فایلها و فولدرهای درایوهای فرمت شده را نیز به شما میدهد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Nsasoft%20Product%20Key%20Explorer کشف سریال های ثبت شده بر روی سیستم با Nsasoft Product Key Explorer 2.7.0.0

Product Key Explorer یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه پیدا کردن سریال نرم افزار های نصب شده و همچنین ذخیره آنها برای استفاده بعدی می باشد.بنابراین شما به راحتی می توانید با کمک این برنامه تمامی برنامه های تریال را رجیستر کرده و به صورت کامل ار آنها استفاده کنید.مهمترین ویژگی این نرم افزار پشتیبانی آن از بیش از ۵۰۰ نرم افزار مختلف برای کشق سریال آنان می باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nsasoft Product Key Explorer :
- پیدا کردن سریال کدهای گم شده یا فراموش شده
- امکان ذخیره و نگهداری یک نسخه پشتیبانBackup
- Product Key Explorer به صورت خودکار سریال کدهای کامپیوتر شما یا کامپیوترهای شبکه ی شما را ذخیره می کند و به شما اجازه می دهد تا از کامپیوتر های شرکت خود در برابر داشتن برنامه های دزدی (فاقد حق کپی رایت) محافظت کنید
- Product Key Explorer وسیله ای بی نظیر برای مسولین شبکه و یا شرکت هایی است که قبول کرده اند برای برنامه هایی که استفاده می کنند مجوز ارائه دهند.
- Product Key Explorer یک برنامه ی قدرتمند است که می تواند به شما کمک کند تا سریال کدهای گم شده ی خود را برای بسیاری از برنامه های محبوب (شامل Microsoft Windows 2000, XP, Server 2003, Vista, Office و …) پیدا کنید
و …



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

farstone totalrecovery ریستور و حفاظت از سیستم با FarStone RestoreIT v7.1.1

RestoreIT نرم افزاری عالی و کاربردی که به وسیله آن فایلهایی که بر اساس از کار افتادن سیستم و یا ویروس ها آسیب میبینند را دوباره بازسازی و ریستور میکند که شامل فایلها و فولدر های سیستمی هم میشود.

این برنامه وضعیت کنونی سیستم شما را ذخیره میکند که در صورت بروز مشکل شما را به حالت قبلی و بدون مشکل بر میگرداند. این برنامه بروی سکتور بوت سیستم شما خودش را ضافه میکند و یک درایو منطقی و Logical برای خود ساخته و فایل ها و فولدر های بک آپ و سیستمی را در آن قرار داده و با ساخت نقطه ای به اسم Point Of Return در صورت بروز مشکل سیستم شما را به حالت قبل بر میگرداند و به صورت نا محسوس بروی دیسک شما و سلامت آن نظارت میکند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

fraston recovery restore tools1 محافظت و ریکاوری فایل ها با Farstone TotalRecovery Pro 7.1.1TotalRecovery نرم افزاری با الگوریتم های پیچیده که شامل تمام امکانات برای ریکاوری سیستم بعد از از کار افتادن آن میباشد. این نرم افزار میتواند شما را مطمئن کند که تمام عکس ها ، موزیک ها و پرونده های مهم و فایل های مختلف در سیستم شما محافظت شده و در صورت بروز مشکل به راحتی قابل ریکاور شدن میباشد.

این نرم افزار با متد های پیشرفته خود این امکان را میدهد که بتوانید از فایل ها و فولدر های خود به راحتی نسخه پشتیبان تهیه کرده و در صورت نیاز از آنها استفاده کنید و هارد شما را در مقابل آسیب هایی که باعث از بین رفتن اطلاعات شما میشود محافظت مینماید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

ShadowProtect%20Desktop%20Edition پشتیبان گیری از سیستم با ShadowProtect Desktop Edition 4.1.0.8605

 

ShadowProtect یکی از برترین نرم افزارهای پشتیبان گیری از کل سیستم عامل است. به کمک این نرم افزار میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن یک پشتیبان از سیستم خود گرفته و یا بازیابی کنید. یکی دیگر از قابلیت های بارز این نرم افزار خطایابی هارد دیسک سیستم است. شما به کمک این نرم افزار می توانید سیستم خود ار در برابر از بین رفتن اطلاعات ایمن سازید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

GetData%20Recover%20My%20Files نرم افزار قدرتمند بازیابی اطلاعات Recover My Files Professional 4.6.8.1012

 

Recover My Files نرم افزار بازیابی اطلاعات جهت بازیابی فایل های پاک شده ، فایل های تخلیه شده از سطل بازیافت ویندوز ، فایل های از دست رفته در اثر فرمت هارد دیسک ، آلوده شدن سیستم به ویروس ، خاموش شدن غیر منتظره سیستم و یا خرابی نرم افزار ها. این نرم افزار با دادن گزینه ای کامل این امکان را میدهد که حتی به جستجو پوشه موقت ویندوز بپردازید و حتی می تواند فایل هایی را مکانیابی و بازیابی کند که هرگز بروی سیستم شما ذخیره نشدند! کار با این نرم افزار نیاز به هیچ گونه مهارت خاصی نداشته و به راحتی قابل استفاده برای افراد مبتدی نیز میباشد. از امکانات جالب این نرم افزار امکان بازیابی فایل های پاک شده از دیسک های فشرده ، سایر رسانه های ذخیره سازی قابل حمل مثل فلش مموری ها و حتی دستگاه های دوربین دیجیتال می باشد.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار GetData Recover My Files :

- بازیابی ایمیل های حذف شده.
- بازیابی اسناد حذف شده.
- بازیابی آرشیو های حذف شده.
- بازیابی عکس های دیجیتال .
- بازیابی موسیقی و ویدئو.

- قابل اجرا بروی ویندوز ۷

- سازگاری کامل با تمام انواع ذخیره سازی (FAT 16 , NTFS , FAT 32 , …..)

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Undelete 360 2.1.12 بازیابی فایل ها با Undelete 360 2.1.12

نرم افزاری است برای بازگردانی فایل هایی که به طور تصادفی از هارد شما پاک شده است.این برنامه، سریع و با یک الگوریتم کارآمد فایل هایی که توسط اتفاقات مختلفی ویروسی شدن خرابی کامپیوتر با … از روی کامپیوتر شما پاک شده است را پیدا می کند و آن را بازگردانی می کند .  می تواند فایل ها و فولدر های پاک شده را از درایور های کامپیوتر ،درایور های USB ،دستگاه های فیلم برداری و عکسبرداری و ممری کارت ها را بازیابی کند.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Nsasoft%20Adobe%20Product%20Key%20Finder جستجوی سریال محصولات ادوبی با Nsasoft Adobe Product Key Finder 1.5.0.0

 

Nsasoft Adobe Product Key Finder 1.5.0.0 نرم افزاری است که با جستجوی هوشمند در سایت هایی که کرک و سریال های نرم افزارها را قرار می دهند ، توانایی پیدا کردن سریال معتبر برای محصولات Adobe را دارد و در طی چند دقیقه شما می توانید بدون آنکه ساعت ها در اینترنت به دنبال یک سریال باشید ، چندین سریال محصول مورد نظر خود را از این نرم افزار دریافت نمایید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nsasoft Adobe Product Key Finder 1.5.0.0:

 

- جستجوی هوشمند و بسیار سریع سریال
- جستجو و استفاده از بانک اطلاعاتی سایت های مشهور
- پشتیبانی از انواع محصولات Adobe
- قابلیت چاپ و یا ذخیره ی نتایج جستجو
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Password%20Unlocker بازیابی پسورد فایل های ZIP ، Access و Word با Password Unlocker

 

نرم افزار ZIP|Word|Access Password Unlocker ابزاری قدرتمند است که می تواند فایل های ZIP|Word|Access را که دارای پسورد می باشد و شما پسورد آن ها را ندارید بازیابی کرده و پسورد آن ها را بشکند. استفاده آسان برای کاربران ، ذخیره اتوماتیک مراحل بازیابی ، تنظیم تعداد چرخش و خاموش کردن اتوماتیک کامپیوتر بعد از بازیابی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Smart%20Data%20Recovery بازیابی اطلاعات حذف شده با Smart Data Recovery 4.4

 

Smart Data Recovery 4.4 نام نرم افزاری می باشد که به کاربران این توانایی را می دهد تا به وسیله ابزارهای موجود اقدام به بازیابی فایل های پاک شده از سیستم نمایند. به عنوان مثال شما محتوای یک پوشه از اطلاعات خود را از دست داده اید و علت آن ممکن است ناشی از هر چیزی باشد. حال به کمک این نرم افزار قادرید تا فایل های پاک شده را مجددا بر روی هارد خود بازیابی نمایید. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت لیست نمودن اطلاعات قابل بازیابی نیز می باشد و در صورت امکان پیش نمایشی از فایل را به کاربر نشان می دهد. این نرم افزار علاوه بر این کاربرد ، قابلیت تهیه فایل های پشتیبان از اطلاعات را دارا می باشد. تهیه فایل های Backup به صورت ایمن و با سرعت بالا از دیگر مزیت های این نرم افزار می باشد.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات